facebook

Училище за професионално и продължаващо обучение

Основи на продуктовия мениджмънт/Product Management Foundations

leten-baner-product-mngt_1050x399_crop_478b24840a

ТЕКУЩ ПРИЕМ 

 

Анотация и цели на курса

 

Продуктовият мениджмънт (Product management) е динамично и нарастващо поле за професионално развитие, което, благодарение на технологичния напредък и потребността от иновативни продукти, които удовлетворяват потребителските изисквания, придобива все по-голяма значимост и популярност в технологичните корпорации. Целта на курса е да отвори широко вратите към технологичния свят, представяйки една интересна и комплексна професия, която предлага вълнуващ кариерен път за специалисти в сферата на финансите, маркетинга, бизнеса и администрацията, продажбите и др.

Курсът предоставя фундаментални знания за продуктовия мениджмънт, обхващайки целия цикъл - от зараждането на продукта до неговото реализиране и управлението на взаимоотношенията с клиентите през този процес. Концепциите в първия курс по Product management в България са основани на знания и умения, които се преподават във водещи световни продуктови институти.

 

 

Теми разглеждани в курса:

 

№ на занятие

Заглавие на тема

Брой часове

1

Същност и история на продуктовия мениджмънт

2

2

Цели и метрики (AARRR, HEART и др.)

2

3

Опознаване и разбиране на потребителите (ефективни клиентски интервюта, потребителски персонажи, емпатични карти)

2

4

Идентифициране на проблема (Jobs To Be Done)

2

5

Изследване на проблема (Problem-Solution Fit, Product Kata, Value proposition)

3

6

Изследване на решението (MVP’s, AB testing)

2

7

Създаване на правилния продукт

2

8

Техники за планиране, приоритизация, организация на задачи в различните цикли на един продукт

3

9

Заинтересовани страни и екипи

2

10

Практически казуси, дискусия, кариерна ориентация

4

                                                            Общо часове:

24

  

 

КОМПЕТЕНЦИИ 

 

Успешно завършилите курсисти: 

 

1) знаят:

  • основните концепции, метрики и подходи в продуктовия мениджмънт, които ще им предоставят необходимата база за разбиране и прилагане на практики, които са ключови за успешното управление на продукти в технологичните корпорации.

 

2) могат:

  • да прилагат наученото в реални практически ситуации, както и да се подготвят за заемане на начални (entry-level) продуктови роли в технологични корпорации.

 

 

Лектор: Татяна Вълканова 

 

Татяна Вълканова е възпитаник на Нов български университет със специалност "Финанси". Професионалната ѝ кариера започва в банковия сектор и преминава към management consulting. Татяна заема позицията на финансов анализатор, а впоследствие ръководи отдела „Финансови анализи“ в едно от най-големите управляващи дружества в България. Понастоящем, развива своята кариера в сферата на Product Management и Product Development в международна Fintech компания, част от S&P 500, която предлага глобални софтуерни решения на над 219,000 инвестиционни компании.

 

 

Курсът е с продължителност 24 часа, и ще се проведе при сформирана група от 10 човека. 
 
 
 
Курсът ще се проведе през септември 2025 г. Очаквайте скоро допълнителна информация за датите на провеждане. 
 
  
 
 
Учебна такса: 540 лв.

 Учебна такса за студенти и кандидат-студенти на НБУ: 405 лв.

 

Краен срок за записване: TBA
 
 
 

ЗАПИСВАНЕ:

 

  1. Свалете бланка от ТУК
  2. Попълнете я и я изпратете на: uppo@nbu.bg 
  3. В ДОПЪЛНЕНИЕ ще бъде предоставена информация за ПЛАЩАНЕ.

 

За доп. информация и записване:

Център за професионално и продължаващо обучение (ЦППО)

гр. София, НБУ, ул. “Монтевидео“ 21, Корпус 2, Офис 108

Тел.:  02/ 8110 110 (опция 6), 02/ 8110 108

E-mail:  uppo@nbu.bg