Училище за професионално и продължаващо обучение
Основи на продуктовия мениджмънт/Product Management Foundations

ТЕКУЩ ПРИЕМ
Анотация и цели на курса
Продуктовият мениджмънт (Product management) е динамично и нарастващо поле за професионално развитие, което, благодарение на технологичния напредък и потребността от иновативни продукти, които удовлетворяват потребителските изисквания, придобива все по-голяма значимост и популярност в технологичните корпорации. Целта на курса е да отвори широко вратите към технологичния свят, представяйки една интересна и комплексна професия, която предлага вълнуващ кариерен път за специалисти в сферата на финансите, маркетинга, бизнеса и администрацията, продажбите и др.
Курсът предоставя фундаментални знания за продуктовия мениджмънт, обхващайки целия цикъл - от зараждането на продукта до неговото реализиране и управлението на взаимоотношенията с клиентите през този процес. Концепциите в първия курс по Product management в България са основани на знания и умения, които се преподават във водещи световни продуктови институти.
Теми разглеждани в курса:
№ на занятие |
Заглавие на тема |
Брой часове |
1 |
Същност и история на продуктовия мениджмънт |
2 |
2 |
Цели и метрики (AARRR, HEART и др.) |
2 |
3 |
Опознаване и разбиране на потребителите (ефективни клиентски интервюта, потребителски персонажи, емпатични карти) |
2 |
4 |
Идентифициране на проблема (Jobs To Be Done) |
2 |
5 |
Изследване на проблема (Problem-Solution Fit, Product Kata, Value proposition) |
3 |
6 |
Изследване на решението (MVP’s, AB testing) |
2 |
7 |
Създаване на правилния продукт |
2 |
8 |
Техники за планиране, приоритизация, организация на задачи в различните цикли на един продукт |
3 |
9 |
Заинтересовани страни и екипи |
2 |
10 |
Практически казуси, дискусия, кариерна ориентация |
4 |
Общо часове: |
24 |
КОМПЕТЕНЦИИ
Успешно завършилите курсисти:
1) знаят:
- основните концепции, метрики и подходи в продуктовия мениджмънт, които ще им предоставят необходимата база за разбиране и прилагане на практики, които са ключови за успешното управление на продукти в технологичните корпорации.
2) могат:
- да прилагат наученото в реални практически ситуации, както и да се подготвят за заемане на начални (entry-level) продуктови роли в технологични корпорации.
Лектор: Татяна Вълканова
Татяна Вълканова е възпитаник на Нов български университет със специалност "Финанси". Професионалната ѝ кариера започва в банковия сектор и преминава към management consulting. Татяна заема позицията на финансов анализатор, а впоследствие ръководи отдела „Финансови анализи“ в едно от най-големите управляващи дружества в България. Понастоящем, развива своята кариера в сферата на Product Management и Product Development в международна Fintech компания, част от S&P 500, която предлага глобални софтуерни решения на над 219,000 инвестиционни компании.
Учебна такса за студенти и кандидат-студенти на НБУ: 405 лв.
ЗАПИСВАНЕ:
- Свалете бланка от ТУК
- Попълнете я и я изпратете на: uppo@nbu.bg
- В ДОПЪЛНЕНИЕ ще бъде предоставена информация за ПЛАЩАНЕ.
За доп. информация и записване:
Център за професионално и продължаващо обучение (ЦППО)
гр. София, НБУ, ул. “Монтевидео“ 21, Корпус 2, Офис 108
Тел.: 02/ 8110 110 (опция 6), 02/ 8110 108
E-mail: uppo@nbu.bg